Six Star Service bij de gemeente

Eigenaarschap, generositeit, empathie en improvisatievermogen. Dat zijn de vier onderliggende eigenschappen die je nodig hebt om Six Star Service te kunnen leveren. Het zijn juist die eigenschappen die ervoor zorgen dat Six Star Service toepasselijk is in elke branche: commercieel, zorg en ja, ook overheid. Want menselijk gedrag is, ook bij gemeenten, de belangrijkste schakel in het creëren van een excellente dienstverlening.

Six Star Service is het onderwerp van het tweede boek van Sydney Brouwer. Het is service die zo goed is, dat de klant het nog jaren herinnert het erover vertelt tegen andere. Zoals de service die Dennis leverde bij de Gemeente Middelburg. Six Star Service draagt bij aan een beter imago voor de gemeente, een positieve klantervaring en betere werksfeer onderling.

Humor, interactie en energie

In deze inspiratiesessie Six Star Service bij de Gemeente, inspireert Sydney Brouwer deelnemers om kansen op geweldige service te herkennen er actie op te ondernemen. Zijn inspiratiesessies zijn energiek, zitten vol interactie en hebben een flinke dosis humor. Ze zijn zowel live als virtueel te boeken. De aanbevolen tijdsduur is 45-90 minuten. Voor virtuele sessies is 60 minuten de aanbevolen maximale tijdsduur.

Inzichten

In deze inspiratiesessie zullen deelnemers de volgende punten leren. Daarnaast is er ruimte om de inspiratiesessie zo aan te passen dat deze past bij de specifieke situatie van de organisatie.

  1. Jij bent de zesde ster in service;
  2. Herinneringen creëren bij klanten is cruciaal;
  3. Waarom het leveren van Six Star Service niet alleen leuk is voor de klant, maar voor de hele organisatie;
  4. Drie stappen om Six Star Service te leveren;
  5. Hoe herken je de kansen om Six Star Service te leren;
  6. Zonder eigenaarschap geen enthousiaste klanten.

Zie Sydney in actie

Onderstaande opname werd gemaakt tijdens een inspiratiesessie Six Star Service bij een gemeente in het Noorden van het land.

Wat anderen zeggen

Hieronder vind je enkele klantreacties over de inspiratiesessies van Sydney.

Sydney was op ons event gastspreker. Zijn enthousiasme is niet te remmen. Hij weet waar hij over praat en weet als geen ander de bezoekers te inspireren en te enthousiasmeren.

Zelfs online weet Sydney het publiek zo te betrekken dat de sessie leerzaam en interactief tegelijk is. Hierdoor krijg je zin om de tips die hij geeft, direct toe te passen in je eigen organisatie. Sydney is daarom een trekpleister voor onze event!

Sydney brengt zijn verhaal over klantgerichtheid met veel energie, met heldere metaforen die echt blijven hangen.

Neem contact op voor meer informatie

Heeft u interesse in een inspiratiesessie over klantgerichtheid bij de gemeente van Sydney Brouwer? Neem dan contact op via onderstaand formulier.


    Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial