Eigenaarschap, generositeit, empathie en improvisatievermogen. Dat zijn de vier onderliggende eigenschappen die je nodig hebt om Six Star Service te kunnen leveren. Het zijn juist die eigenschappen die ervoor zorgen dat Six Star Service toepasselijk is in elke branche: commercieel, zorg en ja, ook overheid. Want menselijk gedrag is, ook bij gemeenten, de belangrijkste schakel in het creëren van een excellente dienstverlening.
Six Star Service is het onderwerp van het tweede boek van Sydney Brouwer. Het is service die zo goed is, dat de klant het nog jaren herinnert het erover vertelt tegen andere. Zoals de service die Dennis leverde bij de Gemeente Middelburg. Six Star Service draagt bij aan een beter imago voor de gemeente, een positieve klantervaring en betere werksfeer onderling.
Humor, interactie en energie
In deze inspiratiesessie Six Star Service bij de Gemeente, inspireert Sydney Brouwer deelnemers om kansen op geweldige service te herkennen er actie op te ondernemen. Zijn inspiratiesessies zijn energiek, zitten vol interactie en hebben een flinke dosis humor. Ze zijn zowel live als virtueel te boeken. De aanbevolen tijdsduur is 45-90 minuten. Voor virtuele sessies is 60 minuten de aanbevolen maximale tijdsduur.
Inzichten
In deze inspiratiesessie zullen deelnemers de volgende punten leren. Daarnaast is er ruimte om de inspiratiesessie zo aan te passen dat deze past bij de specifieke situatie van de organisatie.
Jij bent de zesde ster in service;
Herinneringen creëren bij klanten is cruciaal;
Waarom het leveren van Six Star Service niet alleen leuk is voor de klant, maar voor de hele organisatie;
Drie stappen om Six Star Service te leveren;
Hoe herken je de kansen om Six Star Service te leren;
Zonder eigenaarschap geen enthousiaste klanten.
Zie Sydney in actie
Onderstaande opname werd gemaakt tijdens een inspiratiesessie Six Star Service bij een gemeente in het Noorden van het land.
Wat anderen zeggen
Hieronder vind je enkele klantreacties over de inspiratiesessies van Sydney.
“Sydney was op ons event gastspreker. Zijn enthousiasme is niet te remmen. Hij weet waar hij over praat en weet als geen ander de bezoekers te inspireren en te enthousiasmeren.“
“Zelfs online weet Sydney het publiek zo te betrekken dat de sessie leerzaam en interactief tegelijk is. Hierdoor krijg je zin om de tips die hij geeft, direct toe te passen in je eigen organisatie. Sydney is daarom een trekpleister voor onze event!“
“Sydney brengt zijn verhaal over klantgerichtheid met veel energie, met heldere metaforen die echt blijven hangen.“
Neem contact op voor meer informatie
Heeft u interesse in een inspiratiesessie over klantgerichtheid bij de gemeente van Sydney Brouwer? Neem dan contact op via onderstaand formulier.
Welke hotels denk jij dat er in de Tripadvisor top 10 meest gastvrije hotels van Nederland staan? Waarschijnlijk schieten er wat bekende namen of Amsterdamse hotels door je hoofd. Tussen al dat geweld valt één naam op: Landgoed De Wilmersberg in De Lutte (Twente). Dit hotel is al jaren één van de beste beoordeelde hotels
Dennis werkt bij de Gemeente Middelburg op de afdeling publiekszaken. Hij kreeg een aanvraag voor een parkeervergunning van een inwoner van de gemeente Middelburg. Mevrouw had op de website een bewonersvergunning aangevraagd en ook netjes betaald. Toen Dennis het adres bekeek, bleek dat mevrouw de verkeerde vergunning had aangevraagd. Ze had geen bewonersvergunning nodig, maar
Six Star Service is service die een onvergetelijke indruk maakt op klanten. Op LinkedIn hebben we een nieuwsbrief met verhalen van mensen die Six Star Service hebben geleverd of ontvangen. Wil je regelmatig geïnspireerd worden door dit soort verhalen? Abonneer je dan op deze serie artikelen. Carla Arentsen is uitvaartverzorgster bij Uitvaartcoöperatie DELA. Onlangs wist
Spelend naar een betere klantbeleving. Aflevering 82 van de Over Klanten Gesproken podcast gaat daarover. In deze aflevering gaat Sydney Brouwer, bedenken van de Six Star Service methode, in gesprek met Marcel Mens, oprichter van gamification bureau AtHand. Samen hebben ze de Six Star Service game ontwikkeld. Een game die deelnemers in zes weken uitdaagt
‘Het verschil maken’ Hoe zorg je voor onderscheidende service in een modezaak? Je bent vast wel eens extra onder de indruk geweest van service. Je kwam ergens waarvan je dacht; Wauw, hier hebben ze de service echt goed georganiseerd en voel je je oprecht als gast behandeld. Steegenga Mode in Balk is zo’n zaak waarbij