Algemene Voorwaarden Service Stars

Dit zijn de algemene voorwaarden van Service Stars, inclusief de klachtenregeling en de privacyverklaring. De voorwaarden gelden voor alle diensten en producten van Service Stars, onder andere: de online trainingen, de Fame, Coaching en de in-company trainingen, etc.

 

Wie is wie?

Wij

Wij zijn Service Stars Vof, gevestigd op Hans Memlinglaan 113, 3723 WJ Bilthoven.

Service Stars is de moeder van onder andere de Six Star Service Game en houder van alle gebruikers rechten op Six Star Service content.

Service Stars is een VOF en staat ingeschreven bij de KvK onder nummer 78008026.

Het BTW-nummer is NL861230917B01.

Sydney Brouwer en Maarten Oosterhoff zijn de aanspreekpunten.

Jij

Jij bent een klant van ons, want je:

  • hebt de Six Star Service Game aangeschaft en/of;
  • volgt een online training en/of;
  • krijgt Six Star Service Coaching en/of;
  • doet mee met een in-company training en/of;
  • organiseert een training voor één of meer van jouw medewerkers.

Wat vind je waar?

Inhoud

Wie is wie?. 1

Wij 1

Jij 1

Wat vind je waar?. 2

Online Game voor individuele teams. 3

1.1 Klant worden. 3

1.2 Klant zijn. 3

Maatwerk. 4

2.1 Maatwerk aanvragen. 4

2.2 Maatwerk Game doen/spelen. 4

In-company training (online en live). 5

3.1 Advies over trainingen. 5

3.2 Uitvoering van trainingen. 5

Klachtenregeling. 7

4.1 Klacht indienen. 7

4.2 Klacht behandelen. 7

4.3 Mediator inschakelen. 7

Privacyverklaring Game, Trainingen en Website. 8

5.1 Privacy van onze deelnemers. 8

5.2 Optimale dienstverlening. 8

5.3 Vertrouwelijkheid opdrachten en antwoorden. 8

Privacyverklaring Website. 9

5.4 Welke persoonsgegevens verwerken wij?. 9

5.5 Met welke doelen verwerken wij persoonsgegevens?. 9

5.6 Wanneer en met wie delen wij persoonsgegevens?. 9

5.7 Hoe beveiligen wij persoonsgegevens?. 9

5.8 Hoelang bewaren wij persoonsgegevens?. 10

5.9 Welke cookies gebruiken wij?. 10

5.10 Verzamelen wij bijzondere of gevoelige persoonsgegevens?. 10

5.11 Wil je je persoonsgegevens inzien, aanpassen of verwijderen?. 11

 

Deel 1

Online Game voor individuele teams

1.1 Klant worden

  1. Je bestelt de Six Star Service Game online via: https://sixstarservice.nl/six-star-service-game/
  2. Je betaalt zodra je de factuur van ons ontvangen hebt. Vóór aanvang van de Game, moet de betaling binnen zijn.
  3. We sturen je een bevestiging en de datum/tijd waarop de Game start.
  4. We krijgen van jou de namen van de deelnemers en hun e-mailadressen. Daarmee maken we de licentiecodes aan.
  5. Samen bepalen we het startmoment van jouw Game.
  6. Elke deelnemer krijgt op de dag van de start van de Game een persoonlijke Na de gezamenlijke kick-off die dag, heeft elke deelnemer toegang.
  7. Wil je, voordat we met de Game starten, toch annuleren? Dan gelden deze annuleringskosten:
    1. Meer dan twee maanden (60 dagen) voor de Game: 10% van de prijs
    2. Tussen 60 en 30 dagen: 25% van de prijs
    3. Tussen 30 en 7 dagen: 50% van de prijs
    4. Tussen 7 en 0 dagen: 100% van de prijs

1.2 Klant zijn

  1. Je zorgt zelf voor de apparatuur en een internetverbinding om de Game of online training/sessie te kunnen volgen.
  2. Je verwacht van ons een goede training. Daartegenover staat dat wij van jou en je teamgenoten verwachten dat je je (ze) volledig inzet voor deze training. Zo zorgen wij samen voor een goed resultaat.
  3. Alle opdrachten in de Game die een deelnemer maakt zijn persoonlijk. We delen ze anoniem met jou als opdrachtgever, als je dat wilt.
  4. Natuurlijk mogen de deelnemers hun antwoorden op opdrachten en vragen met anderen delen. Daar zijn ze helemaal vrij in! We moedigen het zelfs aan!
  5. Wij doen ons best om jou (en je team) een zo goed mogelijke game- en trainingservaring te geven en doen er alles aan om jou – onze klant – een Six Star Service ervaring te geven. Ben je toch ergens niet tevreden over? Laat het ons meteen weten. Dan geef je ons de kans te verbeteren.
  6. Lees ook onze Klachtenregeling, deel 4, pagina 7.

Deel 2

Maatwerk

2.1 Maatwerk aanvragen

  1. Je krijgt een offerte van ons met ons advies over de aanpak en de kosten van de Maatwerk Game. Je geeft aan of je een live of digitale kick-off & afsluiting wilt.
  2. Ga je akkoord, dan mag je ons dit mondeling, schriftelijk of per e-mail laten weten. Vervolgens bevestigen we de afspraken per e-mail aan jou.
  3. We sturen een factuur voor het afgesproken bedrag. De betaaltermijn is 14 dagen.
  4. Zodra de betaling binnen is, plannen we een intake gesprek (digitaal) met één van onze Six Star Service Experts.
  5. Verder gelden aanvullend alle overige afspraken voor de online Six Star Service Game.

2.2 Maatwerk Game doen/spelen

  1. We maken samen afspraken over de start van de Game: wanneer de kick-off is, waar ze plaatsvinden (als ze live zijn), hoe ze plaatsvinden (welk medium je voorkeur heeft als het digitaal gaat) en hoe lang ze duren.
  2. Deelnemers die niet kunnen aansluiten bij de kick-off, kunnen altijd een algemene kick-off bekijken die in de Game zit. Inhoudelijk missen ze niets.
  3. Je verwacht van ons een goede Game. Daartegenover staat dat wij van jou verwachten dat je je team en deelnemers goed voorbereidt en alle adviezen meteen in de praktijk toepast. Zo zorgen wij samen voor een goed resultaat.
  4. Tijdens of voor de Game hebben we minimaal één coachingsgesprek met de teammanager/begeleider. Samen zorgen we ervoor dat de Game ook voor de deelnemers goed werkt.
  5. Alle opdrachten in de Game die een deelnemer maakt, zijn persoonlijk. We delen ze anoniem met jou als opdrachtgever, als je dat wilt.
  6. Natuurlijk mogen de deelnemers hun antwoorden op opdrachten en vragen met anderen delen. Daar zijn ze helemaal vrij in! We moedigen het zelfs aan!
  7. Wij doen ons best om jou (en je team) een zo goed mogelijke game- en trainingservaring te geven en doen er alles aan om jou – onze klant – een Six Star Service ervaring te geven. Ben je toch ergens niet tevreden over? Laat het ons meteen weten. Dan geef je ons de kans te verbeteren.

Deel 3

In-company training (online en live)

3.1 Advies over trainingen

  1. Je krijgt een offerte van ons met ons advies over de aanpak en de kosten van de training. Je leest hierin wat er bij het tarief is inbegrepen zo weet je precies waar je aan toe bent.
  2. Ga je akkoord, dan kun je ons dit schriftelijk of per e-mail laten weten.
  3. Wij bevestigen de afspraken per e-mail aan jou. Die afspraken gaan onder andere over de inhoud van de training, de aanpak, de trainingslocatie (fysiek of online), de facturatie, de betaaltermijn en een eventuele annuleringsregeling. Eventueel stellen we samen een contract op.
  4. Kan de training niet doorgaan op de datum waarop we deze hadden ingepland? En wil je hem verplaatsen? Dat kan gebeuren. Laat het ons snel weten. We plannen dan een nieuwe datum.
  5. Kan de training niet doorgaan door overmacht van onze kant, dan rekenen we ook op je begrip. We laten het zo snel mogelijk weten en plannen een nieuwe afspraak.
  6. Wil je, nadat we een training overeengekomen zijn, de training toch annuleren? Dan gelden deze annuleringskosten:
    1. Meer dan twee maanden (60 dagen) voor de geplande training: 10% van de prijs
    2. Tussen 60 en 30 dagen: 25% van de prijs
    3. Tussen 30 en 14 dagen: 50% van de prijs
    4. Tussen 14 en 0 dagen: 100% van de prijs

3.2 Uitvoering van trainingen

  1. (Alleen voor online) Je zorgt er zelf voor dat alle medewerkers de juiste middelen hebben om de training te kunnen volgen. Wij adviseren je over wat je nodig hebt.
  2. (Alleen voor online) Iedere deelnemer aan de online Game heeft zes weken, gedurende de looptijd van de Game, toegang en mogelijkheid om de opdrachten te doen. Nadat de Game voorbij is, houd je tot 6 maanden na de Game de mogelijkheid om in te loggen en bijvoorbeeld opdrachten uit te printen.
  3. (Alleen voor online) Iedere deelnemer heeft een eigen login en account. Delen van accounts is niet toegestaan.
  4. Bij een live training, zorg jij zelf voor de locatie en catering. Tenzij we andere afspraken hebben gemaakt.
  5. Je kunt rekenen op een vakkundige en enthousiaste inzet voor jouw project. Daartegenover staat dat wij van jou verwachten dat je je volledig inzet om de training perfect te organiseren en intern duidelijk te communiceren over het nut van de Game en de training. Zo zorgen wij samen voor een goed resultaat.
  6. Wij zetten ons ervoor in om iedereen gemotiveerd te krijgen om Six Star Service te geven. We kunnen alleen geen garantie bieden dat iedereen de tips daadwerkelijk toepast in de praktijk.
  7. In onze live en maatwerk trainingen maken we gebruik van input. We gaan vertrouwelijk om met deze informatie.
  8. Wij doen ons best om jou (en je team) een zo goed mogelijke game- en trainingservaring te geven en doen er alles aan om jou – onze klant – een Six Star Service ervaring te geven. Ben je toch ergens niet tevreden over? Laat het ons meteen weten. Dan geef je ons de kans te verbeteren.

Deel 4

Klachtenregeling

4.1 Klacht indienen

  1. Wij doen ons best om jou (en je team) een zo goed mogelijke game- en trainingservaring te geven en doen er alles aan om jou – onze klant – een Six Star Service ervaring te geven. Ben je toch ergens niet tevreden over? Laat het ons meteen weten. Dan geef je ons de kans te verbeteren.
  2. Neem, wanneer je niet tevreden bent, direct contact met ons op. Dat kan telefonisch op +31 20 244 31 73. Of via e-mail op: hallo@sixstarservice.nl

4.2 Klacht behandelen

  1. Wij gaan vertrouwelijk om met jouw klacht.
  2. Wij nemen binnen 2 werkdagen contact met je op om de klacht te bespreken. Samen maken we afspraken over een goede oplossing voor de klacht. Daarbij hanteren we het principe: Six Star Service. We doen er alles aan om jou dat te laten merken.
  3. Hebben we meer dan 2 dagen nodig om een oplossing te bieden, dan laten we jou dit ook weten. In ieder geval duurt onze oplossing nooit langer dan 2 weken.
  4. Wij bevestigen onze oplossing per e-mail aan jou. We vragen jou vervolgens om aan ons te bevestigen dat je tevreden bent met de oplossing.
  5. Wij bewaren onze afspraken in een dossier gedurende twee jaar.

4.3 Mediator inschakelen

  1. Ben je niet tevreden over de manier waarop we de klacht willen oplossen? Of komen we er samen niet uit? Dan schakelen we op onze kosten een Mediator in, Mr Annette van Vught (https://www.vvoadvocatuur.nl/), die we vragen om een bindend advies uit te brengen. Uiteraard volgen wij dit advies op.

Deel 5

Privacyverklaring Game, Trainingen en Website

5.1 Privacy van onze deelnemers

  1. Wij respecteren jouw privacy. Persoonlijke gegevens zoals je naam en e-mailadres behandelen we altijd vertrouwelijk. We houden ons daarbij aan de wettelijke voorschriften die gelden voor de verwerking van persoonlijke gegevens. Ook hebben we de juiste maatregelen genomen om jouw persoonlijke gegevens te beveiligen.
  2. Wij evalueren de trainingen na afloop individueel. We gebruiken jouw antwoorden om onze Game en Trainingen nog verder te verbeteren. We delen de antwoorden alleen (anoniem) met de leidinggevende (als het om een in-company training gaat).

 

5.2 Optimale dienstverlening

  1. Om de online Game te kunnen volgen, moet je inloggen. Je maakt hiervoor zelf jouw wachtwoord aan; wij kennen jouw wachtwoord niet. Je kunt altijd je wachtwoord veranderen.
  2. Als je inlogt, zien wij welke onderdelen je volgt en welke antwoorden je gegeven hebt. Zo kunnen we jou zo goed mogelijk begeleiden en helpen wanneer dat nodig is. We geven jouw gegevens nooit gepersonaliseerd door aan anderen buiten Service Stars. Wel kunnen we jouw gegevens (anoniem) delen met de leidinggevende.

 

5.3 Vertrouwelijkheid opdrachten en antwoorden

  1. In ons werk zien we heel veel antwoorden voorbijkomen. We gaan zorgvuldig om met alle informatie de we van jou/jouw bedrijf krijgen. Als dit gewenst is, kunnen we een aparte geheimhoudingsverklaring met elkaar afspreken.
  2. Volg je een in-company training, dan gebruiken we jouw antwoorden om, anoniem, je organisatie beter te maken, bijvoorbeeld door het delen van verbeter ideeën. We gaan ervan uit dat jij zelf gevoelige en/of persoonlijke informatie weglaat.

 

Privacyverklaring Website

In deze privacyverklaring lees je hoe wij, Service Stars, omgaan met jouw persoonsgegevens. Deze verklaring is opgesteld op 01 oktober 2020.

5.4 Welke persoonsgegevens verwerken wij?

Service Stars verwerkt jouw persoonsgegevens wanneer je gebruikmaakt van onze diensten, of omdat je deze gegevens zelf aan ons hebt verstrekt. Het gaat om deze gegevens:

  • voor- en achternaam
  • e-mailadres
  • adresgegevens (bij betaalde diensten of als je die zelf aan ons geeft)
  • telefoonnummer (bij betaalde diensten of als je die zelf aan ons geeft)
  • IP-adres
  • IBAN (alleen voor betaalde diensten)

5.5 Met welke doelen verwerken wij persoonsgegevens?

  1. Online Serious Games: zodat je deel kunt nemen aan één van de Games van Service Stars (bijvoorbeeld de Six Star Service Game).
  2. Online trainingen: zodat je de online training kunt volgen die je hebt gekocht.
  3. Live trainingen: zodat we je voor, tijdens en na de live training kunnen begeleiden.
  4. Gratis trainingen en tips: zodat je mails ontvangt met de link naar inspiratie, lessen en tips.
  5. Facturatie: zodat we je facturen kunnen sturen.
  6. Post: zodat we je bijvoorbeeld een boek, kaartje, drukwerk of andere dingen kunnen opsturen, die we niet online kunnen regelen.

5.6 Wanneer en met wie delen wij persoonsgegevens?

Service Stars verstrekt uitsluitend persoonsgegevens aan derden als dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met onze klanten. Of om te voldoen aan een wettelijke verplichting.

5.7 Hoe beveiligen wij persoonsgegevens?

Service Stars neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Heb je het idee dat jouw gegevens toch niet goed beveiligd zijn of zijn er aanwijzingen van misbruik, neem dan contact op met hallo@sixstarservice.nl.

5.8 Hoelang bewaren wij persoonsgegevens?

Service Stars bewaart jouw persoonsgegevens niet langer dan nodig is om de doelen te realiseren waarvoor wij jouw gegevens verzamelen. Als je onze mails niet meer wilt ontvangen, dan kun je je uitschrijven en worden je persoonsgegevens uit het systeem verwijderd.

De gegevens in ons boekhoudpakket bewaren we tenminste 7 jaar, onder andere om aan al onze wettelijke verplichtingen te voldoen. We verwijderen deze gegevens binnen 1 jaar na het verlopen van deze verplichtingen.

5.9 Welke cookies gebruiken wij?

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door jouw browser op de harde schrijf van jouw computer wordt opgeslagen.

Wij gebruiken cookies om het inloggen op onze website makkelijker te maken. Je kunt deze cookies uitzetten via je browser, maar dit kan het functioneren van onze website negatief aantasten.

Met jouw toestemming plaatsen wij ook tracking cookies op je computer. Deze cookies gebruiken wij om bij te houden welke pagina’s je bezoekt, om zo een profiel op te bouwen van jouw online gedrag.

Dit profiel is niet gekoppeld aan je naam, adres, e-mailadres en dergelijke. Maar alleen om gerichte informatie en advertenties af te stemmen op je profiel, zodat deze zo relevant mogelijk voor jou zijn.

5.10 Verzamelen wij bijzondere of gevoelige persoonsgegevens?

Het is niet onze bedoeling om gegevens te verzamelen over websitebezoekers die jonger zijn dan 16 jaar. Tenzij ze toestemming hebben van ouders of voogd.

We kunnen echter niet controleren of een bezoeker ouder dan 16 jaar is. Wij raden ouders dan ook aan betrokken te zijn bij de online activiteiten van hun kinderen, om zo te voorkomen dat er gegevens over kinderen verzameld worden zonder ouderlijke toestemming.

Denk je dat wij zonder toestemming persoonlijke gegevens hebben verzameld over een minderjarige? Neem dan contact op met hallo@sixstarservice.nl, dan verwijderen wij deze informatie.

5.11 Wil je je persoonsgegevens inzien, aanpassen of verwijderen?

Dat mag natuurlijk! Je hebt het recht om:

  • je persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen;
  • je eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken;
  • bezwaar te maken tegen de verwerking van jouw persoonsgegevens door Service Stars.

Als je gebruik wilt maken van je rechten, neem dan contact op met ons via hallo@sixstarservice.nl. Je kunt ons ook altijd bellen via: +31 20 244 31 73.

Maarten Oosterhoff en Sydney Brouwer, wij dus, zijn aanspreekpunt voor privacy en andere zaken die over de producten en diensten van Service Stars gaan.

 

 

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial