De meeste innovatieve klantgerichtheidstraining, helemaal corona-proof!

De Six Star Service Game is een innovatieve trainingsgame die zorgt voor meer enthousiaste klanten én medewerkers. In deze game wordt gamification technologie gecombineerd met de Six Star Service methode van Sydney Brouwer. Hierdoor ontstaat er een unieke klantgerichtheidstraining die jouw team in staat stelt om beter dan ooit memorabele service te leveren.

 

Beter, leuker en goedkoper

Tijdens de lancering van de Six Star Service Game leer je hoe de inzet van gamification methodes en technologie de impact van trainingen enorm kan vergroten. Je leert waarom het inzetten van gamification zorgt voor:

– Een groter, langduriger resultaat dan traditionele trainingsvormen. Tijdens het spelen van de game bij een grote financiële instelling is de klanttevredenheid gestegen met 0,4 punten gemiddeld en de NPS met zelfs 11 punten.

– Meer plezier tijdens de training. 45% van de deelnemers geeft het programma zelfs een 9 of 10.

– Significante lagere kosten voor de organisatie. Deelnemers hoeven immers niet uit de operatie gehaald te worden voor deze training.

En dan hebben we het nog niet gehad over een hogere klanttevredenheid, stijgende NPS en meer betrokken medewerkers.

Gegeven door Sydney Brouwer & Marcel Mens

Tijdens de digitale lancering, zullen twee expert jou inspireren:

Sydney Brouwer: spreker en grondlegger van de Six Star Service methode, zal ingaan op de essentie en het belang van Six Star Service.

Marcel Mens: oprichter van AtHand en expert op het gebied van gamification, zal delen hoe gamification organisaties kan helpen sneller en makkelijker te veranderen en te ontwikkelen.

Foto door Leen Plokkaar

Schrijf je gratis in voor het webinar

Wanneer: 20 januari , 16:00 uur

Waar: Waar je wil, op mobiel of computer

Kosten: Gratis

Schrijf je in via het formulier hieronder!

“Na het succes van klantgericht leiderschap heeft Sydney voor ons kennismanagement event zijn verhaal Six star service gedeeld. Met veel praktische voorbeelden is het een verhelderend en leuk verhaal. Zelfs online weet Sydney het publiek zo te betrekken dat de sessie leerzaam en interactief tegelijk is. Hierdoor krijg je zin om de tips die hij geeft, direct toe te passen in je eigen organisatie. Sydney is daarom een trekpleister voor onze events!”

Meriam Boorsma
TKC digital

“Six Star Service maakt onderdeel uit van onze programma’s bij De Librije en Porsche Centrum Gelderland. Deelnemers reageren altijd bijzonder positief op de trainingen en de inhoud is zeer geschikt om direct toe te passen in de praktijk. Ook wij gebruiken het om herinneringen te creëren!”

Jeremy Mulder
Trendsetters in Business

“Ik heb een aantal Six Star Service trainingen bijgewoond als host. Ondanks dat ik geen deelnemer ben, loop ik elke keer met een grote glimlach en nieuwe inzichten naar buiten! Een absolute aanrader voor iedereen die zijn team wil inspireren een extra stap te zetten voor de klant.”

Jelle Drijver
MegaExposure

“Een krachtige boodschap over klantbeleving, interactief en grappig. Wij kijken heel positief terug op de presentatie van Sydney aan de medewerkers van de gemeente Middelburg.”

Trude Northolt
Gemeente Middelburg
Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial